Дякуємо!
Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.
Еволюція контакт центрів до Self Service
Self Service — ефективний спосіб покращити обслуговування клієнтів та підвищити конкурентоспроможність бізнесу.
Self Service — це сучасний потужний інструмент для ведення бізнесу. Він дозволяє вашим клієнтам отримувати необхідну допомогу самостійно, без потреби дзвонити до контактного центру.
Клієнтам зручно, бізнесу — вигідно.
Задоволення клієнтів зростає завдяки швидкості реагування на запити.
Витрати на персонал скорочуються на 20-60% завдяки автоматизації контакт-центрів.
Єдиний робочий простір
Клієнтоорієнтований підхід
Підвищення ефективності операторів для вирішення більш складних запитань
● Контроль роботи операторів: менеджери можуть відстежувати продуктивність операторів, прослуховувати розмови і виявляти проблеми.● Організація комфортного робочого місця: оператори мають доступ до необхідних інструментів та ресурсів в зручному форматі
Економію витрат
● Заощаджуйте, використовуючи безкоштовні дзвінки між філіями.
● Зниження витрат на зв'язок за рахунок автоматизації дзвінків і використання хмарних технологій.
● Компанії можуть заощадити на витратах на оренду офісних приміщень, підтримуючи віддалені робочі місця.
Наша лінійка продуктів для проєктування рішень
Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.
Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.