Image placeholderImage placeholder

CMS

Система управління контентом (CMS) для контакт-центру має ряд інтерфейсів та можливостей, що спрощують адміністрування та оптимізовують процес технічної підтримки. 

Переваги системи управління контентом (CMS) 

Швидкі зміни сценаріїв та можливість самостійного додавання каналів зв’зву, керування важливими параметрами пришвидшують зміни в контакт центрі та мінімізують звернення на доопрацювання і зміни на проєктах, заощаджуючи бюджет та час. 

Маршрутизація звернень

Управління та створення нових сценаріїв маршруту дзвінка, встановлення робочого часу та умов переадресації на зовнішні лінії.

Канали зв’язку

Налаштування каналів зв’язку та прикінцевих пристроїв через зручний інтерфейс. Моніторинг та білінг каналів зв’язку.

Безпека

Керування правилами безпеки, білими та чорними списками доступу до телефонії.

Налаштування параметрів

Налаштування довідників та інших важливих параметрів, статусів операторів, аккаунтів та іншого.

  • CMS працює лише з продуктами компанії?

    Ні, продукт може використовуватись з різними цифровими АТС за наявності API, наприклад з Asterisk.

  • Якщо мені потрібна специфічна функція?

    Наш менеджер вислухає ваші побажання, щоб сформувати пропозицію на реалізацію ваших потреб. 

  • Чи замінить CMS технічну підтримку?

    Замовник зможе виконувати частина задач зі змін та адміністрування проєкту самостійно, складні сценарії та інтеграції будуть потребувати залучення команди та автоматизовуватись у випадку частого відтворення.

Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.

Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with