Image placeholder
Image placeholder

AI Agent

Ця технологія дозволяє автоматично генерувати відповіді на поширені питання, звільняючи час операторів для більш складних завдань.

Функціональні можливості AI Agent

CallDetect

Вирішення проблеми, коли після CallBack Ваш оператор отримує розмову з автоінформатором замість голосу клієнта.

    Визначення робота у дзвінку
    Передача статусу у статистику
    Застосування алгоритму до зʼєднання з оператором

Secretary

Виконання простих голосових команд за наданими кейсами, наприклад, маршрутизація на потрібне місто або відділ. Прийом замовлення.

    Розпізнавання та генерація голосу
    Веб-стрінка з результатами роботи
    Проєктування та поступове ускладнення сценаріїв

Analytics

Проведення аналізу 100% розмов з транскрібацією та виявлнням тригерів за характеристиками, що цікавлять замовника.

    Транскрибація діалогом
    Перевірка на скрипти
    Перевірка на гучність, заборонені слова та обрані характеристики
  • Чи працює AI Agent з телефонією?

    Так, продукт може бути інтегровано з будь-якою цифровою АТС або інформаційною системою.

  • Які переваги AI Agent перед іншими системами?

    Unlimited на обʼєм розпізнавання зі сталою тарифікацію значно економить бюджет при розширенні кейсів.

  • Чи може працювати AI Agent без доступу в інтернет?

    Система інсталюється в інфраструктуру клієнта та не потребує доступу в інтернет для використання задач.

Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.

Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with