Image placeholderImage placeholder

CallWay Contact Center

Телекомунікаційна платформа для побудови контактних центрів і корпоративних систем зв'язку.
Сучасний продукт, який відповідає всім вимогам сучасного бізнесу. CallWay CC — це 15 років розвитку та інновацій.

Які задачі вирішує CallWay Contact Center?

Гарантія стабільної роботи в режимі 24/7/365

Усуваємо будь-які несправності у максимально короткі терміни онлайн.
Зберігаємо резервні копії конфігураційних файлів замовників на наших серверних потужностях.

Значне зниження витрат на зв'язок

Є можливість підключення будь-яких каналів зв'язку. Це означає, що при впровадженні контактного центру всі рекламні номери, що використовуються у Вашій компанії, можуть бути збережені.

Повний контроль в режимі on-line

Зберігаємо всю доступну інформацію про виклики, що обробляються в контактному центрі, на базі якої формуються індивідуальні звіти на вимогу. До базової поставки включено набір стандартних звітів.

Підвищення рівня кваліфікації працівників

Запис розмов дозволить підвищити рівень відповідальності оператора щодо манери спілкування, а також стане чудовим інструментом підвищення якості обслуговування.

Необмежені можливості масштабування системи

Швидке підключення віддалених робочих місць. Достатньо організувати підключення комп'ютера до інтернету.

Функціональні можливості CallWay CC

Робоче місце супервізора

Програмний телефон, що встановлюється на ПК та/або інтегрується з ІР-телефоном. Функції:

    Керування дзвінками
    Доступ до статистики дзвінків та записів розмов
    Редагування та перегляд онлайн-статусів колег
    Веб-звітність з можливістю персоналізації
    Робота з іншими функціями CallWay Contact Center

Робоче місце оператора

Програмний телефон, що встановлюється на ПК та/або інтегрується з ІР-телефоном. Функції:

    Прийняття та здійснення дзвінків
    Перегляд пропущених дзвінків
    Доступ до власної статистики дзвінків та записів розмов
    Редагування контактної книги
    Перегляд онлайн-статусів колег
    Робота з іншими функціями CallWay Contact Center

Робоче місце адміністратора

Програма, що встановлюється на ПК та веб-інтерфейс розширених можливостей. Функції:

    Керування обліковими записами
    Керування чергами прийому дзвінків
    Керування інтеграційними правилами
    Розширені можливості адміністрування мережі та каналів зв’язку
  • Скільки коштує та як довго впроваджується CallWay CC?

    Середня тривалість впровадження проєкту 7-21 робочих днів. Вартість проєкту буде залежати від декількох позицій: ліцензії, складність сценаріїв та необхідність додаткових модулів, адже наш проєктний підхід дозволяє виходити за рамки класичного функціоналу та постачати рішення, що виконає навіть специфічні задачі. Проєктна команда проконсультує та допоможе вирішити задачі з якими зіштовхується замовник під час планування та реалізації. Проєкт може впроваджуватись ітерційно, на консультації менеджер допоможе сформувати план комфортного розвитку для бізнесу.

  • Немає власного серверу?

    Наші клієнти можуть розміщувати програмне забезпечення у власній серверній, Дата Центрі або запросити його, як послугу. 

  • Як порахувати ліцензії оператора, щоб заощадити?

    Ліцензії користувачів конкурентні (не прив’язані до аккаунтів та ролі), тому вам знадобіться кількість рівна одночасно працюючим користувачам у системі. Також ліцензії CallWay CC являються безстроковими. У періоди сезонного навантаження ліцензії можна брати в оренду.

Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.

Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with