Дякуємо!
Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.
Функціональні особливості Outbound
Сегментація
Наше програмне забезпечення дозволяє вам розділити вашу аудиторію на групи за спільними ознаками. Це дозволяє вам адресувати кожну групу індивідуально, що підвищує ефективність кампаній.
Гнучкий конструктор
Зручний веб-інтерфейс дозволяє запускати сценарії без участі технічного спеціаліста, стежити за прогресом, зупиняти та коригувати їх, управляти акаунтами. В системі присутнє логування дій та кожної зміни.
Статистика та аналітика
Ми надаємо засоби для збору статистики і аналітики, що допомагають вам відстежувати продуктивність кампаній, розуміти потреби та побажання ваших клієнтів. Звіт вивантажується в один клік.
Чи можна зробити так, щоб кампанії працювали автоматично?
Ми можемо допомогти вам автоматизувати ваші маркетингові кампанії. Налаштуємо систему, яка буде отримувати список контактів з вашої CRM-системи та відправляти їх до відповідного сценарію в залежності від категорії контакту. Менеджери зможуть змінювати сценарії без необхідності змінювати бізнес-процес.
Чи можна, щоб кампанія з’єднувала клієнта з оператором?
Так, кампанія може передавати дзвінок на чергу менеджерів або окремого фахівця, відповідно до необхідного сценарію.
Чи можна, щоб клієнт спілувався з роботом?
Ми маємо голосового асистента та з радістю пропрацюємо даний проект за необхідності.
Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.
Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.