Дякуємо!
Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.
Що означає омніканальність для банків?
Це наявність інтегрованих каналів комунікації з клієнтами, які дозволяють їм взаємодіяти з банком через різні канали в будь-який зручний час. Омніканальність дозволяє забезпечити зручність, швидкість та персоналізований підхід до обслуговування клієнтів, поліпшуючи загальний досвід взаємодії з банком.
Створюйте єдиний літопис клієнта та синхронізуйте пріоритети розподілу звернень серед менеджерів.
Діджиталізація банків: переваги
створюємо кращу практику сервісу самообслуговування з використанням прогресивних технологій
Скорочення FCR
та покращення користувацького досвіду: розуміння трендів послуг та швидка реакція на них
Оптимізація витрат
шляхом зменшення навантаження на контакт-центр
Діджитал бренд
серед департаментів компанії, партнерів та користувачів
Розвиток сервісу
та нарощування кількості послуг за стратегією самообслуговування
Навіщо банкам налаштовувати outbound процеси?
Автоматизовані вихідні дзвінки можуть допомогти банку покращити ефективність комунікації з клієнтами, підвищити рівень обслуговування та зменшити навантаження на персонал.
Чим відрізняється омніканальність від багатоканальності?
Найважливіша відмінність омніканальності від багатоканальності полягає у наявності єдиного літопису клієнта та синхронізації пріоритетів розподілу звернень серед менеджерів.
З чого почати діджиталізацію процесів у банку?
На початковому етапі пропонується виконати рефакторинг процесів та технологічної складової: оновлення CallWay Contact Center до Омніканальності. Перший етап — консультація з нашим менеджером.
Сучасні комунікації допомагають банку побудувати сильні взаємовідносини з клієнтами, збільшити їхню задоволеність та забезпечити конкурентоспроможність на ринку.
Заповніть форму, щоб дізнатися, як саме ми можемо бути корисні вашому бізнесу.