Image placeholderImage placeholder

Отримайте повний контроль та швидку реакцію на будь-які події у діджитал-полі, що стосуються вашої компанії

Дозвольте нам створити комунікаційний кластер self-service для вас

Що означає омніканальність для банків?

Це наявність інтегрованих каналів комунікації з клієнтами, які дозволяють їм взаємодіяти з банком через різні канали в будь-який зручний часОмніканальність дозволяє забезпечити зручність, швидкість та персоналізований підхід до обслуговування клієнтів, поліпшуючи загальний досвід взаємодії з банком. 
Створюйте єдиний літопис клієнта та синхронізуйте пріоритети розподілу звернень серед менеджерів.

Діджиталізація банків: переваги

створюємо кращу практику сервісу самообслуговування з використанням прогресивних технологій

Скорочення FCR

та покращення користувацького досвіду: розуміння трендів послуг та швидка реакція на них

Оптимізація витрат 

шляхом зменшення навантаження на контакт-центр

Діджитал бренд

серед департаментів компанії, партнерів та користувачів

Розвиток сервісу

та нарощування кількості послуг за стратегією самообслуговування

  • Навіщо банкам налаштовувати outbound процеси?

    Автоматизовані вихідні дзвінки можуть допомогти банку покращити ефективність комунікації з клієнтами, підвищити рівень обслуговування та зменшити навантаження на персонал.

  • Чим відрізняється омніканальність від багатоканальності?

    Найважливіша відмінність омніканальності від багатоканальності полягає у наявності єдиного літопису клієнта та синхронізації пріоритетів розподілу звернень серед менеджерів.

  • З чого почати діджиталізацію процесів у банку?

    На початковому етапі пропонується виконати рефакторинг процесів та технологічної складової: оновлення CallWay Contact Center до Омніканальності. Перший етап — консультація з нашим менеджером. 

Сучасні комунікації допомагають банку побудувати сильні взаємовідносини з клієнтами, збільшити їхню задоволеність та забезпечити конкурентоспроможність на ринку.

Заповніть форму, щоб дізнатися, як саме ми можемо бути корисні вашому бізнесу. 

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with