Image placeholder
Image placeholder

Диспетчерським та екстреним службам

Ми можемо допомогти вам створити контактний центр, який буде рятувати життя людей.

Що втрачає клініка без якісного сервісу в контакт центрі

Якість сервісної підтримки продукту впливає на якість сервісу та комунікації клініки з її клієнтами, CallWay Ukraine пропонує вам наступне:

Цілодобова доступність

Вирішення проблем з провайдерами та іншими несправностями згідно SLA. Швидкі зміни сценарів прийому дзвінків та додавання нових сервісів

Спрощені комунікації

Управління проектом персональним менеджером, що замикає на собі 90% комунікації з іншими підрядниками та стає надійним асистентом

Персоналізований підхід до клініки

Команда допоможе підібрати сервіси та сценарії, що покращать досвід клієнта та полегшать контроль і управління контакт центром

Гарантії та лояльність

Партнерська мережа дозволяє пришвидшувати комунікації та впливати на лояльність наших партнерів до цінових пропозицій

Стабільний розвиток

Органічне оновлення сервісів контакт центру та електронних послуг вашої клініки, для збільшення кониерсії та повторних продажів

Області застосування CallWay Contact Center

Під час знайомства менеджери продемонструють функції, що закривають Ваші першочергові потреби та ознайомлять з повним переліком можливостей

Цілодобова доступність

● 100% додзвон (навіть уночі та у вихідні дні)● Привітання пацієнта на ім'я з вибором мови оператора● Нагадування пацієнту про візит до клініки завчасно ● Автоматичне опитування задоволеності після візиту

Цілодобова доступність

● 100% додзвон в клініку (навіть уночі та у вихідні дні)● Привітання пацієнта на ім'я з вибором мови оператораНагадування пацієнту про візит до клініки завчасно Автоматичне опитування задоволеності після візиту

Спрощені комунікації

Управління проектом персональним менеджером, що замикає на собі 90% комунікації з іншими підрядниками та стає надійним асистентом

Персоналізований підхід до клініки

Команда допоможе підібрати сервіси та сценарії, що покращать досвід клієнта та полегшать контроль і управління контакт центром

Гарантії та лояльність

Партнерська мережа дозволяє пришвидшувати комунікації та впливати на лояльність наших партнерів до цінових пропозицій

  • Чи працює AI Agent з телефонією?

    Так, продукт може бути інтегровано з будь-якою цифровою АТС або інформаційною системою.

  • Які переваги AI Agent перед іншими системами?

    Unlimited на обʼєм розпізнавання зі сталою тарифікацію значно економить бюджет при розширенні кейсів.

  • Чи може працювати AI Agent Без доступу в інтернет?

    Система інсталюється в інфраструктуру клієнта та не потребує доступу в інтернет для використання задач.

Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.

Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.

Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with