Image placeholderImage placeholder

ДО та ПІСЛЯ: як впровадження контакт-центру CallWay збільшить конверсію вашої клініки або салону

Дослідження було проведено разом з однією з функціонуючих клінік на базі продукта CallWay CC

Застосування CallWay Contact Center для клінік, медичних закладів, салонів краси

Під час знайомства менеджери продемонструють функції, що закривають Ваші першочергові потреби та ознайомлять з повним переліком можливостей

Запис на прийом

    100% додзвон в клініку (навіть уночі та у вихідні дні)
    Привітання пацієнта на ім'я з вибором мови оператора
    Нагадування пацієнту про візит до клініки завчасно
    Автоматичне опитування задоволеності після візиту

Персональний підхід до пацієнтів

    "Гаряча лінія" для звернень в екстрених ситуаціях
    Швидке з'єднання пацієнта з лікарем
    Автоматичне інформування про зміни
    Індивідуальна історія звернень

Залучення нових пацієнтів

    Автоматичне промовляння акцій під час очікування з'єднання з оператором
    Аналіз ефективності рекламних майданчиків
    Проведення анкетування пацієнтів

Управління клінікою

    Значне зниження витрат на зв'язок
    Повний контроль у режимі on-line
    Підвищення рівня кваліфікації працівників
    Необмежені можливості масштабування системи
    Гарантія стабільної роботи у режимі 24/7/365

Успішний кейс

Клієнт: Оздоровчі послуги та корекція зовнішності Проект: Заміна комплексу телефоніїКількість одночасних агентів: 300+ ( з них 70 операторів)

Illustration

Задачі

    Заміна неактуального продукту з відтворенням та модернізацією функціоналу
    Забезпечення проектно-технічної підтримки 24/7/365 з можливістю внесення критичних змін за один робочий день
    Створення архітектури та базових технічних можливостей для впровадження іноваційних сервісів

Результати

    Впроваджено контакт центр та забезпечено безшовний перехід, як операторів так і адміністраторів 70+ рецепцій та інших відділів.
    Забезпечено підтримку 24/7/365 з етапу пілотного запуску.
    Забезпечено інтеграцію з кастомною інформаційною системою (СРМ) та збережено функцію "засекречених номерів клієнтів".
     Створено унікальну звітність під потреби замовника.
    Сформовано план розвитку без критичних змін інфраструктури проекту.
  • Що втрачає клініка без якісного сервісу в контакт центрі?

    Якість сервісної підтримки продукту впливає на якість сервісу та комунікації клініки з її клієнтами.

  • Які переваги AI Agent перед іншими системами?

    Unlimited на обʼєм розпізнавання зі сталою тарифікацію значно економить бюджет при розширенні кейсів.

  • Чи проводите ви тестування системи з працівниками та навчання?

      Так, ми проводимо тестування системи з працівниками вашої клініки та навчання супервізорів роботі з CallWay Contact Center.

Контактний центр — обличчя вашої клініки. 
Вдало спроєктоване та налаштоване рішення дає змогу підкреслити турботу та підвищити рівень лояльності як перших, так і постійних клієнтів.

Заповніть форму, щоб дізнатися, як саме ми можемо бути корисні вашому бізнесу. 

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with