Дякуємо!
Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.
Які переваги омніканальності для вашої служби таксі
Комунікація з клієнтом через месенджери
Ваші менеджери та оператори продовжать діалог навіть якщо клієнт забажає перейти з Viber на Telegram, не перервавши діалог з ним.
Єдине вікно для роботи
Спрощуйте навчання операторів та скорочуйте кількість робочих вікон на екрані.
Пікові навантаження
Робот може оформити заявку без зайвих очікувань на лінії.
Що означає омніканальність?
Це наявність інтегрованих каналів комунікації з клієнтами, які дозволяють їм взаємодіяти з компанією через різні канали в будь- який зручний час. Це дозволяє забезпечити зручність, швидкість та персоналізований підхід до обслуговування клієнтів, поліпшуючи загальний досвід взаємодії з банком. Найважливіша відмінність омніканальності від багатоканальності полягає у наявності єдиного літопису клієнта та синхронізації пріоритетів розподілу звернень серед менеджерів
Як швидко можна реалізувати проект?
Все залежить від запитів клієнта, але в середньому проект побудови контакт-центру з 0 займає близько 4-5 місяців.
Які технології для створення комунікаційних рішень використовує CallWay?
Наш технологічний стек для створення інноваційних комунікаційних рішень включає Omni-channel communication, Voice recognition & generation, Artificial Intelligence та Big data technology.
Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія.
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.
Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.