Технічна підтримка: принцип 24 / 7/ 365

Оперативне реагування. Довгострокове планування. Цілковите залучення та проактивність.

Ми пропонуємо:

Завжди актуальну версію програмного забезпечення

Ми постійно оновлюємо наше програмне забезпечення, щоб воно відповідало вашим потребам.

Доступність 24/7/365

Ваш контактний центр буде доступний для ваших клієнтів 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік.

Постійний моніторинг працездатності

Ми цілодобово стежимо за роботою вашого контактного центру, щоб запобігти будь-яким проблемам.

Єдину точку входу

Вам не потрібно буде звертатися до різних постачальників для отримання підтримки. Ми пропонуємо єдину точку входу для всіх ваших потреб.

Віддалене адміністрування

Ми можемо адмініструвати ваш контактний центр віддалено, що економить ваш час і гроші.

Оперативне відновлення системи

Ми гарантуємо оперативне відновлення вашого контактного центру у разі виникнення проблем.

Постійна турбота про вашу компанію

Існує думка, що для підтримки телефонії у робочому стані необхідно утримувати технічного спеціаліста у штаті. Але що робити, коли цей фахівець у відпустці чи лікарняному?

Наші співробітники допомагають у вирішенні питань, що виникають, віддалено. Це дозволяє усувати будь-які несправності у максимально короткі терміни.
Також ми пропонуємо зберігати резервні копії конфігураційних файлів замовників на наших серверних потужностях. Це дозволяє відновити працездатність системи швидко навіть у разі виходу з експлуатації устаткування.
Проактивна система моніторингу працездатності проектів дає змогу локалізувати причини виникнення неполадок практично в момент їх виникнення. Таким чином досягається мінімізація часу, необхідного на відновлення працездатності контактного центру.
Розташування нашої компанії дозволяє оперативно організувати виїзд в офіс вашої компанії на випадок аварійної ситуації.
Високий рівень навичок технічних фахівців компанії CallWay Ukraine підтверджують сертифікати Digium Certified Asterisk Administrator та Cisco CCNA.

Популярні пакетні пропозиції

Free

Звернення до підтримки або з питань розвиткуз тарифікацією за кожне звернення. 

Silver

● 3 години на розвиток щомісяця.● Прийом звернень пн-пт 9:00-18:00.● Послуги поза пакетом за умовами Free.

Gold

● 6 годин на розвиток щомісяця.● Прийом звернень 24/7/365.● Cкорочені SLA.● Послуги поза пакетом за умовами Free.

Free Refill

● Години на розробку щомісяця.● Безкоштовні ліцензії.● Доступ до всіх новинок компанії.● Послуги поза пакетом за умовами Free.

Ваш контактний центр — не просто телефонна лінія. 
Це перше враження, яке отримують ваші клієнти, голос вашого бренду та ключ до лояльності.

Заповніть форму, і ми допоможемо перетворити ваш контактний центр на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу.

Дякуємо!

Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.

Can't send form.

Please try again later.

Made with