Image placeholder
Image placeholder

AI Agent

Генерація та розпізнавання тексту на базі штучного інтелекту може допомогти контактному центру у аналізі звернень до безпосереднього опрацювання звернень агентом.

Що втрачає маркетплейс без якісного сервісу в контакт центрі

Якість сервісної підтримки продукту впливає на якість сервісу та комунікації магазину з його клієнтами, CallWay Ukraine пропонує вам наступне:

Цілодобова доступність

Вирішення проблем з провайдерами та іншими несправностями згідно SLA. Швидкі зміни сценарів прийому дзвінків та додавання нових сервісів

Спрощені комунікації

Управління проектом персональним менеджером, що замикає на собі 90% комунікації з іншими підрядниками та стає надійним асистентом

Персоналізований підхід 

Команда допоможе підібрати сервіси та сценарії, що покращать досвід клієнта та полегшать контроль і управління контакт центром

Гарантії та лояльність

Партнерська мережа дозволяє пришвидшувати комунікації та впливати на лояльність наших партнерів до цінових пропозицій

Стабільний розвиток

Органічне оновлення сервісів контакт центру та електронних послуг вашої клініки, для збільшення кониерсії та повторних продажів

Області застосування CallWay Contact Center

Під час знайомства менеджери продемонструють функції, що закривають Ваші першочергові потреби та ознайомлять з повним переліком можливостей

Цілодобова доступність

● 100% додзвон в клініку (навіть уночі та у вихідні дні)● Привітання пацієнта на ім'я з вибором мови оператора● Нагадування пацієнту про візит до клініки завчасно ● Автоматичне опитування задоволеності після візиту

Цілодобова доступність

● 100% додзвон в клініку (навіть уночі та у вихідні дні)● Привітання пацієнта на ім'я з вибором мови оператораНагадування пацієнту про візит до клініки завчасно Автоматичне опитування задоволеності після візиту

Спрощені комунікації

Управління проектом персональним менеджером, що замикає на собі 90% комунікації з іншими підрядниками та стає надійним асистентом

Персоналізований підхід до клініки

Команда допоможе підібрати сервіси та сценарії, що покращать досвід клієнта та полегшать контроль і управління контакт центром

Гарантії та лояльність

Партнерська мережа дозволяє пришвидшувати комунікації та впливати на лояльність наших партнерів до цінових пропозицій

  • Скільки коштує Self Service?

    $600/рік - $200 000+/рік. Вартість Self Service для контакт-центру може значно відрізнятися в залежності від кількох факторів, таких як обсяг послуг, які ви плануєте використовувати, розмір вашого бізнесу, обрані технологічні рішення та багато інших чинників. Це може бути місячний абонентський платіж або сплата за кожну конкретну послугу або функцію, яку ви хочете використовувати. 

  • Кому потрібен Self Service?

    Self Service може бути корисним для будь-якого бізнесу, який взаємодіє з клієнтами та прагне покращити цю взаємодію шляхом автоматизаці та оптимізаці процесів обслуговування.

  • Який стек технологій використовує CallWay?

    Ми використовуємо оновлений стек технологій, серед іншого JavaScript, Node.js, PostgreSQL, BigData Manager, Asterisk.

Успішний кейс |

Клієнт: Мережа магазинів з маркетплейсом Проект: Впровадження та модернізація контактного центруКількість одночасних агентів: 400+ (з них 200 операторів)

Illustration

Задачі

    Заміна неактуального продукту з відтворенням та модернізацією функціоналу
    Забезпечення відмовостійкості
    Автоматизація дотримування SLA в маркетплейсі
    Автоматизація вхідної маршрутизаці для оптимізаці роботи операторів

Результати

    Впроваджено контакт-центр та забезпечено безшовний перехід, як операторів, так і адміністраторів 200+ магазинів.
    Забезпечено підтримку 24/7/365 та відмовостійкість 99.99.
    Забезпечено інтеграцію з кастомною інформаційною системою (СRМ).
    Автоматизовано інформування про статус замовлення на вхідній ліні. Зменшено навантаження на 40-70 відсотків, відповідно до сценаріїв.
    Автоматизовано нагадування про SLA в маркетплейсі з нагадуванням про замовлення автоматичним дзвінком.
Made with