Дякуємо!
Дуже скоро ми з вами зв'яжемося.
Успішний кейс | медицина
Клієнт: Оздоровчі послуги та корекція зовнішності Проект: Заміна комплексу телефоніїКількість одночасних агентів: 300+ ( з них 70 операторів)
Задачі
Результати
Успішний кейс | медицина
Клієнт: Дитяча клінікаПроект: Заміна комплексу телефоніїКількість одночасних агентів: 70+ ( з них 10 операторів)
Задачі
Результати
Успішний кейс | КМДА
Клієнт: Служба Мера 1551 місто КиївПроект: Впровадження комплексу телефоні Кількість одночасних агентів: 70+
Задачі
Результати
Успішний кейс | маркетплейс
Клієнт: Мережа магазинів з маркетплейсом Проект: Впровадження та модернізація контактного центруКількість одночасних агентів: 400+ (з них 200 операторів)
Задачі
Результати
Що втрачає клініка без якісного сервісу в контакт центрі?
Якість сервісної підтримки продукту впливає на якість сервісу та комунікації клініки з її клієнтами.
Які переваги AI Agent перед іншими системами?
Unlimited на обʼєм розпізнавання зі сталою тарифікацію значно економить бюджет при розширенні кейсів.
Чи проводите ви тестування системи з працівниками та навчання?
Так, ми проводимо тестування системи з працівниками вашої клініки та навчання супервізорів роботі з CallWay Contact Center.
Контактний центр — обличчя вашого бізнесу.
Вдало спроєктоване та налаштоване рішення допоможе підкреслити турботу та підвищити рівень лояльності як перших, так і постійних клієнтів.
Заповніть форму, щоб ми могли зв'язатися з вами і підібрати оптимальні рішення для вашого бізнесу.